Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip atsiskaityti už prekes?
Už visas mūsų prekes galima atsiskaityti internetu užsakymo metu, pristatymo metu grynaisiais pinigais arba pavedimu.
Prekės pristatymo metu pastebėjau, jog pakuotė pažeista, ką daryti?
Pastebėjus, jog pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Ir nedelsiant susisiekti su Mumis.
Ar suteikiate prekėms garantiją?
Gamintojo garantija suteikiama 24 mėn fiziniams asmenims, 12 mėn juridiniams asmenims. Garantinio laikotarpio terminas ir kitos sąlygos nurodomi prekių garantiniame talone.
Ar prekių kainos nurodomos su PVM?
Taip, visų prekių kainos nurodomos su PVM.
Ar galima apžiūrėti prekes gyvai?
Mūsų įmonė vykdo internetinės prekybos veiklą - parduoda prekes su pristatymu klientams į namus, todėl įprastos parduotuvės su ekspozicija neturime. Sandėlyje turimas prekes apžiūrėti gyvai galite adresu: Liepkalnio g. 176, Vilnius, prieš tai dėl vizito susitarus telefonu +37066258669